Ordlös Onsdag - Wordless Wednesday

11 februari 2009
 
 
 Edit Post
Dagens tema är Vinter/Kyla.


Andras tolkningar hos Akson och Wordless Wednesday
Others interpretations at Akson and Wordless Wednesday
 
 
kommentarer: 23 Skicka en kommentar

Så vackert, önskar jag var där med varm choklad, smörgåsar, hundar & kamera :) Ha en riktigt fin onsdag och Godmorgon föresten :)

Vackert å ack så vintrigt!

Denna lilla vinterbäcken som porlar på genom skogens vinter vita täcke av snö!
Säger som Eva-Lena fast utan hundar för min del!

akson

Så det var där den hamnande snön, söder om Stockholm! Jag undrade ju vad det tog vägen.......

Gillar din lilla glada vinterbäck! Kämpar på mot det kalla vädret.......

Vilken vacker bild, ljuset flödar så bvackert mellan träden.

Underbaar bild. Gillar ljuset och skuggorna. Det ser så otroligt mysigt ut. Håller med de två övriga skulle gärna sitta där med en kopp kaffe och kameran och bara mysa på!!!
=)

Jätte fin bild och så ro givande att se på. Där skulle jag vilja sitta och dricka varm kakaooch bara njuta och andas den friska luften. Mvh Marie

Åh vad härligt det ser ut. Jag vill också sitta där med lite varmt kaffe och bara lyssna på porlandet.

Vacker vinterbild! :-)

Jag väntar på att det ska sluta snöa så att jag kan gå ut en sväng med kameran och avbilda vintern så som den ser ut här idag...

Ha det fint!!! :-)

Vacker bild:)
sol vatten och skog vad mer kan man önska sig:)

Men herrans så vackert :)
Är den tagen idag där du bor?

Jag gillar Snurrtant oxå, men jag är mer än bara snurrig... -å tantig ;) Haha!
Ville inte leva upp till bara det namnet, utan vara mer "allt" liksom. Hon finns ju där ändå, jag är ju samma :D

Ha en bra dag! Här lyser solen så fint, hoppas den gör det hos dig med :)

Kram

Så vacker vinterbäck! Den fortsätter porla så vackert.. Trots kylan :)

Ha en fin dag och kika gärna förbi hos mig! :)

Riktig vår-vinter foto.Får den känslan jag hade i Säen förra året!Snyygt fotat!

En vintrig bäck som börjar spricka upp. Snart blir den vårlik... Vackert.

I det vattnet skulle inte jag vilja doppa mig... eller trilla i! Vackert o trollskt...

Vatten i en bäck, snö runt omkring. Som en tavla. ;)
Snyggt jobbat!
Ha det gott och tack för kommentaren hos mig.

Vilken mysig bild! Ett sånt ställe där man vill stanna och äta matsäck på en skidtur, ja och fota så klart :-)

Vilken härlig bäck, påminner om vår bäck hemma. Snyggt med skuggorna och blänket i vattnet.

Vacker bild. Skulle vilja stoppa ner handen och dricka av vattnet. Jag blev törstig. Eva

Skicka en kommentar