FredagsFärger - Turkos och Svart

20 februari 2009
 
 
 Edit Post
Oj, inte lätt det här inte med färgkombinationer. Idag är det Turkos och Svart som gäller och jag har rotat i arkivet. Hittade tillslut denna bild från El Gouna, Egypten hösten 2003. Duger den tro?

Är ledig idag och ska packa lite nu för att åka och hälsa på mamsen över helgen. Kikar in på era tolkningar ikväll och kommenterar.


Fler tolkningar hittar du hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 17 Skicka en kommentar

Färgerna är ju helt rätt men jag känner bara längtan. Ha en skön dag

man känner ännu mer längtan efter våren och sommaren när man ser din bild:)

Underbar bild med helt klart rätt färger, längtar dit!!

Ha nu en bra helg!

annette

Den duger alldeles utmärkt. Mycket mer turkost än sådant badvatten blir det sällan.

Oh, den bilden värmde denna snökalla dag :)

What a great beach scene and love that blue water - I am jealous,no white stuff!! :)

Vackert skönt och turkost/svart. Dit längar man nu - värmen...

Med tanken på kylan här, så ser det lite kallt ut med bikini. Bilden värmer ju i alla fall och snart blir det väl varmare här också, får vi hoppas.
Ha en skön helg hos mamma!

Härlig bild med vackra färger, man längtar till sommaren och värmen nu!

/Caroline

ju tack .det gick bra hos tandläkaren :) han är så mjuk och snäll att jag inte är ett dugg nervöd när jag skall dit:)
Det ända jag är nervös för då är min plånbok:) den blir ganska tom efter ett tandläkare besök:D

Visst är det alldeles rätt färger, och det ser också alldeles underbart ut. Längtar så efter sol o värme nu!

Åh den bilden vill jag vara i. Sol och bad, underbart!

Den duger utmärkt. färgerna finns där. Mysig bild, mycket värme som man längtar till nu, särskilt under denna kalla årstid.
Jag har länkat till dig nu eftersom jag kikar in här ibland.
Trevlig helg!

Great beach photo but I love the city in the background and the image of that person sitting on the edge of the pier! Fabulous!

Skicka en kommentar