Trafikstockning - tema 81 (7 av 365)

14 januari 2009
 
 
 Edit Post
Traffic jam - theme 81 (7 of 365)


På nyårsdagen red vi på elefanter i djungeln. När vi kom tillbaka fick vi stå i kö på grund av trafikstockning.

On New Years Day we went out in the jungle on elephants. When we arrived back we had to que because of traffic jam.

Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009

Here you find more contributions to 365 Photos in 2009

 
 
kommentarer: 11 Skicka en kommentar

Det har jag aldrig varit med om. ;) Kul tolkning.

Hahaha......så cool bild!
Snacka om trafikstockning man skulle inte gärna stå mellan där =)

That's some traffic jam! What a fascinating vacation that must have been...

Wonderful photo! I might not mind being in a traffic jam like this one!

No traffic Jam, the Gajah know where they are headed. I envy you the opportunity of that beautiful shot.

Det var en rolig bild!
*ler brett*

Om jag skulle hamna i en trafikstockning, så skulle jag gärna vara på en elefant i Thailand,L!
Rolig bild!

Häftig stockning! :-)
Du gav mig i alla fall ett uppslag till min kommande tolkning av detta tema. Tack!

Omkörningsförbud råder nog där;)
Jättehärligt ser det ut, men hade nog inte tänkt mej att se köer!

Kram //annette

Hihi - KUL tolkning av trafikstockning! Hoppas att du har en bra dag!

Skicka en kommentar