Fototriss - Ätbart

25 januari 2009
 
 
 Edit Post
Fototriss har idag temat Ätbart. Hade lite svårt att bestämma mig, men det blir SysterLilli goes bananas! ;) Bananer är ju nyttigt och gott för fler än oss människor.




Fler tolkningar av Ätbart hittar ni hos Fototriss
 
 
kommentarer: 36 Skicka en kommentar

Helt underbara bilder! Särskilt apan! :)

Jättefina bilder. Bananer är ju gott och nyttigt. Gillar sista bilden bäst. Eva

Jättefina bilder. Apbilden gillar jag mest. Själv kom jag hem från Thailand i tisdags.

Vilka FINA bilder! Kul med banantemat genom alla bilder! Det är alltid så svårt att välja mellan dina bilder... :-) Tycker ju om dem alla... Ha en fortsatt bra dag! KRAM!

Vilka härliga bilder. Lilla banan-apan får bli min favorit.

Jättefina bilder. Den första blir min favorit.

Jag äälskar bananer!
Den lilla apan tycker jag var bäst.
Ha det så gott!

Ja det är det, men GRÖNA;-)
Apan med en gul fin banan blir en favvo här för mig:-) Ha de gott/Pialotta

Härliga semesterbilder! Apan blir min favorit! /Anette

Now that I know what Fototriss is I can enjoy the photos more! Thanks for the email.

Everybody likes bananas I guess! ;-)

ja, det är ju många som gillar bananer tydligen!
Apan blev favorit idag!

/Caroline

Tahailandsbilder, förstår jag. Alla tre är fina, den sista är roligast, en elefant som äter baklänges!

Härliga bilder där apan nog blir min favorit!
Ha en skön kväll! Kramis

Härliga bilder ... bananer i stora lass och mitt favoritdjur apa!

Må gott/Eva

Härliga bilder - nummer två blir en klar favorit. De är söta de små rackrana - på avstånd.

Underbara bilder Lilli!!!!
Kan faktiskt inte välja här. Bananbilden var snygg! Apan gullig och elefanten oxå! =)

Gillar mittenbilden på apan. Härliga färger/Lis

Härliga bilder! Apor hittar vi ju här hos oss också men elefanten det är min favorit!

Hej igen!
Jag har letat efter Goggle Translate till min blogg. Det är ju grymt bra att kunna översätta till andra språk! Dock hittar jag inte den gadget du har. Vet du var du hittade den & vad den heter? Ha det så bra! KRAM!

Härliga bilder allihopa. Den lilla apan ser hur gullig ut som helst!
Vindruvorna är från Sidsjöns trädgårdcafe, här i Sundsvall!
Ha en skön kväll!

Hej!

Kul med lite annorlunda bilder, de gröna banarena gillar jag dom kommer så nära.

Skön ny vecka önskar jag dej
Irene

Mycket fina bananfoton, svårt att välja, men apan är ju ruskigt söt.
Tack för kommentar på min sida, min "toppbild" var ett fotouppdrag på självporträtt på www.flickr.com som jag jobbade hårt med.

Åhh så härliga bilder!! APan vinner eftersom jag älskar dessa underbar djur!! Tack för kommentaren idag och må suveränt!!

Wow vilken triss du har idag.
Så kul att se dina bilder.
Synne.

Det är verkligen fantastiska bilder du visar upp! Vilka upplevelser!

Jag tycker bilden på apan är helmysig.

Jaha, då är man fångad på bild igen;-)

Alla bilder fann sin väg till mitt hjärta.Tackar för denna triss,en fröjd för ögat!
Hej från mig!

Hallå, nu var det ju ätbart det handlade om.... illgröna bananer är inte ätbara ;-)

Oj vilket äventyr du verkar ha varit på. Apan är favorit i din triss.

Vilka fina bilder du bjuder på. Apan blir min favorit. :)
Ha en fin dag.

These photographs are absolutely fabulous and so interesting. I love the monkey and the elephant. What is Photo Kind?

Sån söt apa. Som Simpsons-fan är man ju lite skadad när det kommer till apor så den måste bli min favorit haha

Matglada djur i all ära, men de slår inte de vackert gröna bananerna. :-)

Skicka en kommentar