Tisdagstema - Skyltar

20 januari 2009
 
 
 Edit Post
Skyltar är dagens tema i Tisdagstema. Och jag har lurat mig själv... Var övertygad om att jag hade en del roliga skyltar i arkivet, men nope! Så var det inte, men flera fåniga har jag. Hihi! Det fick bli en klassiker, lite uttjatad kanske, men ändå lite rolig.


Fler skyltar hittar du hos Tisdagstema
 
 
kommentarer: 14 Skicka en kommentar

Ja, såna skyltar kan man nog inte sätta ut för många av med tanke på vilka risker folk tar. Tack för kommentaren. Eva

Den funkar ju även om du haft den med tidigare. :)

Ja, men den skylten satt ju verkligen passande, för det ser verkligen ut att vara SVAG is där!!

Kramen //annette

Hualigen...jag går inte ut på isar även om de inte ser svaga ut!

Nog hade man lytt den skylten, om man inte ville bada förståss.
Kram

En klassiker men jag tror den hjälper... Svaga isar är ju inget att leka med.

Stämmer bra det, jag bor i Falun! :)

Haha, ja verkligt svag is där va?

Svag is- ett skällsord för oss som dyrkar fruset vatten :-) Minns du vad det var för fågel som simmade mot dig i bilden?

Miljön i bakgrunden är väldigt vacker :)

Hej. Ursäkta mitt sena svar på din fråga du ställde i min blogg. Ja Hamringe ligger nära Tumba, man kan nästan säga att det är kortare än ett stenkast bort.

Jättehärlig miljö du har på ditt fotografi.

Skicka en kommentar