Tisdag morgon

13 januari 2009
 
 
 Edit Post
Är trött! Så himla trött! Har så svårt för det mörker som är ute nu. Ingen snö kvar, inte så kallt men blåsigt till tusen och mörkt! Trist!

Hur som helst har jag nu på morgonen fortsatt lite med överförandet från gamla bloggen till denna. Har kommit till någonstans i september 2008 och det lär ta ett tag för det är rätt så tråkigt. Tur att jag började blogga så sent som i augusti förra året. Har därmed inte så väldigt många inlägg att flytta. :)

De senaste fotografierna är alla från semestern. Har varit noga med att i 365 Foton 2009 verkligen endast använda dem som är fotade i år. Det blir troligen lite trist att det nu endast är foton därifrån, men jag har inte hunnit fota just något alls sedan vi kom hem ännu. Men det ska blir bot och bättring på det. :)

Väntar nu på att TisdagsTema ska komma med en ny utmaning, få se vad det kan vara för spännande och kul att bita tag i. :)

Vad dagen idag bär med sig vet jag inte. Jobbet är väldigt beroende av omvärlden och är därför ofta väldigt spännande. Även om det kan vara fruktansvärt trist ibland också. Som alla andra jobb antar jag. Tur det finns kollegor som man kan prata av sig med. :)
 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar