Tisdagstema - Vinter

06 januari 2009
 
 
 Edit Post
God fortsättning det nya året! :)
Äntligen är jag tillbaka vid en snabb upkoppling. I Thailand var det segare än segt att surfa och blogga, därav blev det inte så mycket uppdaterat här. Jag skulle inte haft något emot att stanna där längre, men den där vardagen knackar ju på dörren... Imorgon är det jobbet som gäller och allt blir som vanligt igen.

Tisdagstema denna vecka är Vinter. Fyra bilder bjuder jag på. Två från tomten idag, en från i söndags och en från i fredags. Ganska färska allihopa alltså. :) De två sista är riktiga kontraster. Men så kom jag hem till en temperaturskillnad på cirka 40 grader...

Fler vinterbilder finns hos Tisdagstema

Klicka på bilderna för att se dem större



 
 
kommentarer: 1 Skicka en kommentar

Härliga bilder. Isen var läcker men på nåt konstigt sätt så tilltalade den sista mig mest, jag undrar varför? ;)
Ha det gott.

Skicka en kommentar