Graffiti - tema 126 (18 av 365)

02 februari 2009
 
 
 Edit Post
Graffiti - theme 126 (18 of 365)



Igår på promenaden gick vi förbi detta fyrhjuliga konstverk.

Yesterday on the walk we went past this four-wheeled art.

Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009
 
 
kommentarer: 14 Skicka en kommentar

Vilken fin bil, men jag skulle nog tappa koncentrationen i min egen bilkörning om jag mötte den bilen;)

Snygga bilder Du hade på Din triss igår!

Ha det bra!

annette

Helt klart bland de snyggaste lastbilarna jag sett!
Får en verkligen på bättre humör om man är ute på vägarna!

//Dennis

Hej på dig! Fins blogg du har, med fina bilder! Och tack för att du lämnade kommentar på min fototrissbild med polisbilar...(jag jobbar i myndigheten, men är inte polis)...därav vardagsperspektivet..:-).

Ha et så bra/Sally

Wonderful graffiti. Such great colors.

Det var ett annorlunda ställe för målning ;-).

Well, that's colorful! ;-) Nice shot of this rolling artwork...

En väl synlig målad bil, rolig på sitt sätt.
Ha det gott

Very colorful - and an unusual spot for grafitti! Good catch.

Ja det var en färglad bil. Och visst blir man glad!

Vivid color and and well shot. It would be hard to miss on the road.

not the usual backdrop for graffiti...makes for a very interesting photo! nice find!

Oj, det var en färgglad bil. Det kunde nästan ha varit en riktig motivlack på den.

Tack för alla fina kommentarer. My name is Enter and i am the artist behind the Truck.
Kul att den hamnade här. Ser fortfarande lika fin ut nu som när jag målade den. Mhv: Enter

Skicka en kommentar