FredagsFärger - Rosa och Grön

27 februari 2009
 
 
 Edit Post
Rosa och Grön är dagens färger. Två färger som på något vis hör sommaren till. Skir grönska med rosa blommor, härligt.

På grund av bestlutsångest fick det bli två bilder idag. Klicka på dem för att se dem större.



Fler tolkningar hittar du hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 11 Skicka en kommentar

Väldigt färgsprakande i den vänstra bilden, men jag väljer ändå den lilla blomman som inte tänker leva så länge till..

Härliga färger i den första bilden. Men blomman ser ut att sjunga på sista versen och den är riktigt fin i solljuset. :)
Ha en fin helg.

Fina färger!
Båda bilderna känns sommriga och glada!

These are both fabulous images - especially love the "show" one! So colorful!

Fina båda två, men blomman var finast:-). Japp, fingerborgsblomma heter Digitalis på latin, användes som hjärtmedicin förr har jag för mig. Nu ska jag kolla på ditt fredagsfoto.......

Vilket trevligt bidrag, och även ekipaget. Trevlig helg.

Grönt och rosa gånger två. Blomman är jättefin... Sen är det nog barnen som uppträder - sånt som mammor och pappor älskar.:)

Bra tolkningar båda två men blomman är favoriten hos mig. Lite mildare i färgskalan...
Trevlig helg!

Blommor i all ära, men det börjar nästan bli en överdos nu (inte så konstigt med den färgkombinationen). Så din första bild faller mig mest i smaken nu.

Skicka en kommentar