Fototriss - Triss

15 februari 2009
 
 
 Edit Post
Söndag och Fototriss med tema Triss. Triss i triss! :)




Fler tolkningar av temat hittar du hos Fototriss
 
 
kommentarer: 22 Skicka en kommentar

Bild nr.2 var intressant, är det skruvar. Ha det bra

Roliga tolkningar på triss! Fick du en triss i treor när du slog eller... ? =)

Beautiful series of pictures - especially love those tulips - those colors are gorgeous! Both the screws and the dice show wonderful depth! Nice!

Vad som helst kan vara vacker från en bra vinkel. Tänker på screws (vet inte vad de är på svenska, ruuvi på finska)

Jättefina bilder alla tre. Tulpanerna blir min favoritbild, härliga färger.

Det var fina kort i triss:)
när man ser tulpaner känner man att våren är på gång:)

Tulpaner är ju stor favorit och bilden är jättefin med de olika färgerna men nu tror jag faktiskt att skruvarna blir min favorit, gillar de olika "färgskikten" i förgrunden o bakgrunden.

Tulpanerna med sina vackra färger blir min favoritbild.

Fina bilder...blir sugen på att spela yatzee av en märklig anledning!

Fina bilder alla 3.
Tärningarna blir min favorit.
"Roll The Dice" heter en av mina hundar, så det passade perfekt.
Ha en skön vecka!

Snygga rena trissbilder, gillar alla tre! Snyggt! Ha en fin söndagkväll/E-L

Så finurlg triss Du kom på, gillar alla bilderna, men tycker tvåan stack ut lite extra, så den blir min favorit.
Inte med idag, men nyfiken!

Ha det så bra!

annette

Jättefina bilder!!
Mittenbilden vinner mitt hjärta idag!
Hihi vi ligger lite lika på första bilden =)

Hejsan!
Det var en fin trissvit du visade upp här. Stilrent och snyggt. Jag skriver som anette att bild nr. två sticker ut extra från din triss.
hade
Artlover

Vilken rolig triss. Gillar alla tre bilderna men den med skruvarna blir en klar favorit. Den har nåt speciellt. :)
Ha det gott.

Tvåan, skruvar kanske? Var min favvo i alla fall!

Love the trio of trio's! You've really brought out the color in those beautiful tulips!

Tärningstemat är ni några som fastnat för. Men min favoritbild här är de tre skruvarna. Kanske för perspektivets skull.

Åh vilka fina bilder! Närbilder är så fint :)

Skicka en kommentar