FredagsFärger - Gul och Grå

06 februari 2009
 
 
 Edit Post
Gul och Grå är temat i FredagsFärger idag. Svårt, svårt. Kanske den svåraste färgkombinaitonen så här långt. Har rotat i arkivet en stund och till slut bestämde jag mig för att presentera en Thaioxe med gul näbb spatserandes på grå plattor.


Fler tolkningar hittar du hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 15 Skicka en kommentar

Vilken fin bild! Bra tolkning till grå & gul också! Ha en fortsatt trevlig frdagskväll!

Jag är imponerad att så många fått till det - själv gick jag till en brevlåda;) Men perfekt bild till temat.

Så vacker fågeln är och vad fint bilden passar till temat. :)
Ha en fin hlg.

Men visst har den gula ben också! Och så fin den är mot de eleganta plattorna!

It looks like an Indian Minor bird and Australia is being over-run with them and they are wiping out the local bird-life, very competitive.

Helt klart en klurig färgkombination den här veckan. Din blid är ju klockren i färgerna. :)

Hej!

Fin bild med fågeln med de små gula detaljerna.

Skön lördagskväll önskar jag dej!

Irene

Vilken fin och skarp bild på den svarta fågeln. Och så lite gult också.

Fin bild med fina färger och då inte bara det gula och grå. Hela fågeln är vackert mönstrad.

Snygg bild, med en skarphet i.
Ha en bra kväll

det löar sig att leta i arkivet:) Mycket fin bild av talgoxen! Plattorna var väldigt häftiga också.

Åh så vacker!
Du hittade en perfekt bild till färgerna på temat.
Din bild gör mig glad :)

Så vacker!
Du hittade en perfekt bild till färgerna.
Din bild gör mig glad :)

Skicka en kommentar