Fredagsfoto - Gryning

14 februari 2009
 
 
 Edit Post
Gryning den 11 januari 2009, kl. 8.13. Som tur är går vi mot ljusare tider och på den månad som gått märks faktisk skillnad. Det blir ljust tidigare och tidigare... :)


Fler tolkningar av Gryning hittar du hos Fredagsfoto
 
 
kommentarer: 9 Skicka en kommentar

Hej!

Såg att du gjorde som jag, lade in ditt bidrag en dag sent. :) Vilket otroligt färggrann gryning du hade!

Måste hålla med dig om att det märks att den ljusa delen av dygnet ökar. Skönt! :)

hej
det var en mysig varm bild:)
jag försöker få bild på en solnedgång men har inte lyckas med det än . att ta på en soluppgång är nog uteslutat då jag ABSOLUT inte är uppe så tidligt ..så jag får satsa på nergången :)

Jag är ingen morgonmänniska så jag har ingen gryning i mitt arkiv. :)
Därför blir det extra kul att titta på era bidrag. Jättefina färger på din himmel. Ser kallt ut.
Ha en fin alla hjärtans dag.

Vilka härliga färger på din gryningsbild!
Ha en skön helg.
// Nettan

Wow, those colors are stunning! What a beautiful sky!

Vilken vacker bild. Vilka underbara färger!

Beautiful image. Fabulous colors in the sky.

A stunning photo....the colors of the sky are magnificent!

Förlåt att jag är sen att tacka för din kommentar, men mitt modem har inte fungerat sen i fredags. Att du lyckades fånga just den här gryningen!

Skicka en kommentar