Fredagsfoto - Arbetare

19 februari 2009
 
 
 Edit Post

Fler tolkningar av Arbetare hittar du hos Fredagsfoto
 
 
kommentarer: 20 Skicka en kommentar

Nu inspirerade du mig till något till detta tema. Synd att jag inte hade makron då. Men jag får ta det som finns.
Jättefin bild:-) Jag sitter här med en fruktansvärd tandvärk och kan inte sova. Jag tror att jag har fått sjöbjurg vad det nu heter:-P
Jo, Jag tänkte länka till dig.
Hadet med dig

Tjusig bild och fina arbetare / ha det gott

Underbar tolkning av temat denna fredag. Bilden är också underbar, den vackra lila blomman och humlorna du fångat så fint. Trevlig start på helgen.

Jätte fin bild och absolut är det arbetare det där helt klart. Dom har fullt upp med jobb. Mvh Marie

Hihi, jag har en kollega till dina arbetare på min blogg! Trevlig helg!

Ja, där har du verkligen fångat värsta arbetarna. Härlig bild. :)

Underbar tolkning på arbetare!! :)

Jag håller med Artlover.. Jag längtar efter mitt macro objektiv som ska komma vilken dag som helst.

Så somrig och underbar bild på de små humlorna - får mig verkligen att längta sommar!!

Ha det gott och kika gärna in hos mig också! :)

Åhh vilket fint bidrag. Ett arbete så gott som något. Fint jobbat.

Jättefin bild och en bra tolkning.

Härlig tolkning och finfin bild!
Ha en trevlig helg!

Wow! Love the way you've captured that hovering bee!!! And the color of the flower is lovely!

Skicka en kommentar