6:e bilden i 6:e mappen

07 februari 2009
 
 
 Edit Post
Så nappade jag till slut på denna utmaning jag också. Har sett den hos så många och nu blev nyfikenheten hos mig för stor för att låta bli att vara med... Så jag hakar på den hos Ninnie. Spänningen var oooliiidlig innan jag tittade efter. *Puh* Andas ut, det blev denna från november 2004.



Snö, snö, snö... hade hoppats att det skulle bli en sommarbild.
 
 
kommentarer: 6 Skicka en kommentar

Det var en härlig snöbild. Men det ser ut att vara mindre snö än vi har här just nu. :)
Ha det gott.

Winter Wonderland - this is just beautiful!!

En jättefin bild på när vintern är som vackrast. Snö och sol! Härligt! (Tyvärr har vi få såna dagar här där jag bor...)

Åh, det var en vacker bild. Det finns mycket fint i gömmorna ser jag:-)

Vilken vacker bild! Och vilket vacker solsken! Jag gjorde denna utmaning precis jag med... Hoppas att du får en fortsatt bra helg! KRAM!

Skicka en kommentar