Åldrad - tema 10 (27 av 365)

07 mars 2009
 
 
 Edit Post
Aged - theme 10 (27 of 365)

Också åldrade tulpaner är vackra.
Even aged tulips are beautiful.


Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009
 
 
kommentarer: 20 Skicka en kommentar

I thought it modern art, thanks for the Tulip heads up, and you are right.

Ja det är de verkligen .. i alla fall på det kort som du har lagt upp ..den ser lite vemodig ut men oj så vacker

Ja du har så rätt. Verkligen fina färger här med.

Very nice - I like your composition and the color is captivating.

I love tulips as they go old and blow open. This is great- one step older, well done.

Även åldrade saker kan vara vackra, även om de har faded out. Sbyggt! Själv känner jag mig orakad i mitt eget tema:-)
Hade gott:-)

Har aldrig tänkt på att en blomma kan vara så vacker när den åldras! Snyggt!
=)

Ja, när Du får ta hand om den åldrade tulpanen i Din kamera så kan den bli så här vacker!!

Ha det gott!

annette

Tulpaner är vackra när de är knoppar och ljuvliga när det har slagit ut - men jag tycker nästan att de är ännu mer bedårande när de börjar vissna!? De åldras verkligen med charm!!! :-)

Vilken tolkning av åldrad, trodde först du hade tolkat vissen men det var verkligen bra och snyggt foto, en bra komposition, gillar den helskarpt.

/Margareta G

The colors are great and you were very creative to think of using this for the theme!

What a creative idea! You tulip has such lovely colors and form.

I just took photos of aged tulips too. I think they're rather lovely in that state.

Bo

Ja viist är vissna tulpaner tjusiga också. Underbara färger i din bild.

En av mina älsklingsblommor, Ranukeln. Jag köper dem för att de liknar rosor men står länge och är så ljuvliga i färgen. Precis så vackra som du har fotograferat blommorna.
/Amanda

Tänk att åldras och fortfarande vara vacker. Det visar du att vissa kan. Ett vackert fotografi. /Amanda

Skicka en kommentar