Inspiration och kreativitet - Fotouppdrag Nr:5

15 mars 2009
 
 
 Edit Post
Arrangerat motiv är temat. Jag brukar inte arrangera bilder, men nu gick jag in för det med liv och lust. Roligt var det, med mottot "Ju konstigare desto bättre!". Min man trodde jag blivit helt galen och ruskade på sitt arma huvud. Hihi! :)
Får jag bjuda på lite kabanoss, oregano, dekorationsstenar, en sten från en strand i Nerja och en havsmoj från en strand på en liten ö i Atlanten utanför Trondheim.

Bon apetit! :)


Fler tolkningar finns hos Inspiration och kreativitet
 
 
kommentarer: 19 Skicka en kommentar

Det var nog den konstigaste blandning som jag har sett någon gång. Du måste nog vinna ;)

Ha det gott, mvh Maria

Lite ätbart och lite skådebröd. Kul och inspirerande.

Bingo säger "Konst och konstigt"-bloggen. Du skulle nog platsa på min blogg med denna bild :-)

Härligt :). Inspirationen flödar ser jag.

En resa i omvärlden...

Det var en rolig bild. Även borsett från att färger och skärpa är bra. Kul blandning på prylar, men jag vill nog inte äta alltihop. Får nog lämna lite på tallriken.
www.metrobloggen.se/NatureFootstep

Oh yummy, and love those colors, almost too pretty to eat!

Vacker men lite hårdsmält middag ni får idag. Ja, visst var det roligt idag/Lis

Vilken kreations! Havsmojen ser jättegod ut ;-)
Må gott.

Här får man se upp - ja minsann lite svårsmält :)
Kul arrangerat!

Riktigt kul arrangerat man ska nog ha stålmage, ha det bra

Oj det var verkligen en arrangerad bild. Men fin förstås. Sen tycker jag naturligtvis att den är extra fin eftersom stenen är från vackra Nerja!

Jag kan bara tillägga att jag var nere vid stranden idag i Nerja och åt lunch där - men jag hittade ingen sten lika fin som din!

Av mig får du tummen upp idag. Bilden är snygg, kreativt arrangerad och riktigt rolig.

*skratt* vilket skönt arragemang! Härlig bild där kreativiteten överglänser, tummen upp från mig!

Ha det fint/E-L

Hahah - det är nästan för galet för att vara sant. EN underart rolig och kreativ bild.

Den första är jättefin men jag får inte ihop den :)Den andra med mössen var så söt och fick bli min favorit.
Ha en fin måndag!

Love the bright colors and reflective surface of the fork. Think I'll pass on dinner, though!

kanske inte min favoriträtt, men fint ser det ut!

Appetizing, though maybe not edible! A tantalizing photo - well done!

Skicka en kommentar