Just because...

31 mars 2009
 
 
 Edit Post

This is Tindra (Sparkle), my mothers dog. She is celebrating 4 months tomorrow, April 1.
 
 
kommentarer: 8 Skicka en kommentar

She looks like she sparkeles with mischief and spirit, what a great photo for you to remember her when she gets old and just wants to sleep and eat and get patted and cuddled. Lucky you

As I commented in my e-mail - I want this little girl, she is the cutest! Who couldn't fall in love with little Tindra!!

Cutest little puppy I've seen in a long while! I want to cuddle her....

Oh vilken mysig hund:)De är ju så otrolig söta:)
Nu du .. har jag lagt upp blombilder så det räcker och blir över .men de flesta tog jag i Oktober ..de sista tog jag idag här ..inomhus:)
så tack .. hade du inte skrivit så hade jag nog inte tagit fingret ut och gjort något:)
kram

Hej!
Här får Du en direktlänk till mitt bidrag till fredagsfärgerna. http://www.menageriet.se/fredagsfarger.htm
Jag har plockat bort fototemanen från min sida eftersom jag kommer att koncentrera mig på hunderiet istället.
Kul att Du kikade in och vill Du kommentera bidraget, så kan Du gå in på min hemsida i så fall.
Vilken liten goding Du har fotat!
Ha det så gott och även om jag inte lägger in bilder, så kommer jag att kika på dom andras.

Skicka en kommentar