TisdagsTema - Från sidan

17 mars 2009
 
 
 Edit Post

Fler bidrag hittar du hos TisdagsTema
 
 
kommentarer: 24 Skicka en kommentar

den ser nästan arrangerad ut din snigel, men jag förstår att de är lite svåra att dressera.
Fin färgkomposition, snyggt!

Escargot, On-The_Hoof, it looks as if it is hungry enough to eat all those flowers.

Det ser ut som om den äter av blomman. :D (Det kanske den gör också?)

Kul tolkning!
Ha en underbar tisdag...
Kramen.

Skön sommarbild, som jag njuter av - söt liten snäcka!

Vilken fin bild som får en att längta till sommaren.
Ciao Annika

Vilken härlig sommarbild, på en söt liten filur!!
Ha det gott!!
=)

fin sommarbild, man börjar verkligen längta ännu mer än man redan gjort =)

Jag ser och njuter av din bild! Tack!

Jättefin bild med härligt ljus. Snygg snäcka. :)
Ha det gott.

Vacker bild och fångat från en vacker sida:-)
Ha de gott/Pialotta

Oj så fina blommor och så fin vinbergssnäcka :)

Vackert ljus och fina färger i din bild.

Lilla snigel verkar inte behöva akta sig där inte, i havet av alla blåklockorna ;)
Sött och somrigt.

Kram

Var är snigels huvud ? Mycket vacker bild !!!!

Fabulous photograph. I love the colors and shadows.

vilken skön bild:) otroliga fina fägar och man kunde tro att den snigel var betalt för att stå modell

Men titta - har han inte fått fatt i bomman den lilla rackarn :) Härligt somrig bild.

Hej vilken vacker blogg/ar du har, din snigel på tisdagstemat är helt fantastisk. Jag fotade en del förr och nu har jag fått en nytändning. Jag är bara så dålig på hemsidor och klarar inte av att lägga upp pingadresser och andra saker på min blogg. Det där med att knyta ettiketter till min blogg förstår jag inte heller. Ser att du också är med i en del utmaningar som jag också känner för. För att inte tappa bort dig lägger jag dig i min länklista. Amanda

Hej!

Underbart vackra färger i din bild, snyggt fotat.

Må gott, önskar Irene

Lovely photo! Those purples are beautiful.

Fint komponerad bild. Snigeln är riktigt söt!

Skicka en kommentar