Fredagsfoto - Främling

06 mars 2009
 
 
 Edit Post
En främling på väg till arbetet på en speedboat i Koh Lanta, Thailand.
Det här var intet lätt med tanke på PUL.


Fler tolkningar av Främling hittar du hos Fredagsfoto
 
 
kommentarer: 17 Skicka en kommentar

Du har verkligen tänkt till, hoppas att vi alla har tänk just på pul.

I missed something, Speedboat?? PUL?? PDA??, can't follow even after translating. Sorry

Fin bild på en främling. Håller med, att inte tänka på vad som publiceras.......aja, baja.

Oj PUL.... hmm. Det går nog bra, han går ju inte att identifiera... :)

Skön bild, full med längtan för betraktaren. Alltså just mig... Thailand.

Hur många främlingar har vi inte fått med på bild under årens lopp...?

Blir sugen på att vara i värmen precis som din främling.

Ja PUL gäller inte på denna bild när man inte kan identifiera honom.Härligt bild i alla fall på mannen som kanske är på väg till sin båt? Har man inte ändrat den lagen, numera får man lägga ut bilder lättare än förut för jag mig att jag har läst på bla fotosidan.se? Det man bör tänka på är väl att man inte har en stötande bild av något slag osv på en annan människa men folk i vardagen är ok, har jag misstagit mig helt om det, hhm? Ha det gott

Jag tror det är ok med PUL, det går inte att identifiera honom..

Man längtar helt klart värme efter att ha sett din bild! :)

Ha en fin fredag!
Anna

Fin bild på din främling. Det ser riktigt skönt ut också i Thailand!

Bra bild! Jag har aldrig varit i Thailand, men det verkar vara otroligt skönt och fint där.
Ha en fin helg!

PUL vad sjutton är det tänkte jag, men nu har jag läst kommentarerna så nu förstår jag vad som menas med det!
En främling "utan ansikte" måste väl vara ok. Inte så dumt att kunna gå den vägen till jobbet............Trevlig helg. /Anette

What a cool composition and image - great eye on this one!

Vilken härligt avslappnad bild. Man kan känna vattnet mellan tårna. :)
Ha en fin dag.

Håller med Kerstin här! Riktigt skön bild!!
=)

Jag har svårt att få i väg en kommentar till blogspot. Jag vill gärna byta plats med främlingen och strosa runt i vattenbrynet. Amanda

Härlig bild från Thailand, när man ser den vill jag tillbaka.

Ang.PUL, så var jag tvungen att leta info. om det, visste inte vad det betydde. NU vet jag.
I min blogg visar jag inga ansikten, frågar först.

Ha en skön helg. // Nettan

Hejsan,

Upptäck ett annorlunda Thailand
http://thailandliving.se

Skicka en kommentar