TisdagsTema - Tisdag

10 mars 2009
 
 
 Edit Post
TisdagsTema och temat är tisdag. Tisdag är bara ytterligare en vanlig dag, inget speciellt alls. Om någon timme står jag på perrongen och väntar igen. Vänta på pendeln som ska ta mig till jobbet. Jobbet där jag ska tillbringa åtskilliga timmar och förhoppningsvis göra något vettigt.

Fy så trist det låter! Men det kan vara roligt att jobba. :)


Fler bidrag hittar du hos TisdagsTema
 
 
kommentarer: 18 Skicka en kommentar

Boy am I glad I did the translate, I couldn't tell you were waiting for a train, which in itself makes this a very interesting Photo.

Din Tisdag verkar inte så rolig, att vänta på ett tåg. Ha det bra

Kanske en "tråkig" dag, men ett vackert foto. För mig är också tåg lite spänning, även om det bara är till jobbet :)

Vad är väl en vanlig tisdag? Långtråkig, tråkig, trist...och alldeles underbar!
Ha en underbar tisdag...
Kramen.

Att jobba är bra men så är lediga dagar också. Bra bild för temat ! Ha det så bra :)

Visst kan det vara tråkigt men skönt att man har ett jobb i dessa dagar!!! Man sr fram emot lediga dagar och helgen !
Ha en underbar tisdag!
Kramen =)

Det är bra om man har ett jobb man tycker är roligt. Jag önskar att alla fick ha ett jobb som det tyckte var roligt.
Fin bild!
/MB

Jättefin bild!
den kändes faktiskt som tisdag!

What a great perspective you caught this at - makes for a really interesting image - so much going on!!

De flesta av oss är ense - tisdagar är tråkiga. Men du och alla andra har fantastiska foton i alla fall.

Jättesnygg bild. Och jag håller med om att tisdagar är den tråkigaste dagen.

Fin bild och bra djup i den! Det var snöigt hos mig också. Men tisdagar brukar vara som vilken vardag som helst, så det var ett svårt tema att tolka.
Hade bra:-)

Pendel för mig också, varje dag, så jag valde annat motiv. Förvånande nog... så var pendeln inte mer än vanligt försenad idag, trots snö! ;-)

Läcker bild.

Om bilden är dagsfärsk hade du ju i alla fall ett vackert väder ;-) Hoppas din dag var bra.

I like all the lines leading right to the train...Nice shot!

Det är jobbedagarna som gör att fridagarna är så härliga. Tack för att jag har ett jobb!

The translator isn't working for me but thanks to Ron I know you were waiting for a train. Very interesting shot. Lots of nice lines.

I like the perspective on this photo and it really does give you a sense of waiting and waiting and waiting....

Skicka en kommentar