TisdagsTema - Platt

24 mars 2009
 
 
 Edit Post
Tisdag igen, redan! Fattar inte att tiden går så fort. Jag hinner inte med bloggen riktigt, har missat flera fotoutmaningar och har inte haft tid att svara på alla trevliga, snälla kommentarer. Men ibland får bloggen stå tillbaka pga. allt som händer IRL som måste hinnas med. Ber om förståelse för det och lovar bot och bättring. :)

Här är i alla fall mitt bidrag till TisdagsTema denna vecka.



Efter att ha busat järnet på tomten, kastade sig Kusin helt utsjasad och trött platt på marken.




Hund kommer strax efter och tittar till Kusin och undrar vad som hände. Är det slut lekt nu?

Fler bidrag hittar du hos TisdagsTema

 
 
kommentarer: 17 Skicka en kommentar

Härligt tolkning, jo nog kan de ligga platta på marken hundisarna!
Jag har undrat vad du tagit vägen, men som du säger, ibland hinner man bara inte. Kul att du ät tillbaka!/Anette

Y think she said "Get out of the way I'm sun-baking and you're blocking the sun!"

Fin tolkning av platt fina hundar.
Ha en fin dag!

Bra tolkning! Har aldrig sett en platt hund förut...
Ha en underbar tisdag!
Kramen.

Skön tolkning!
Det är tufft att busa...=)

Skön stil! Det är klart att man måste koppla av lite i all lek och stoj?

Fler hundar som sagt sig platta idag, kul. Fina bilder och bra texter till.

Ja det är klart att man kan bli lite trött och slänga sig raklång på marken. Med svansen som en prick över i!

Platt fall, fina hundar, ser ut att ha det skönt. /Amanda

Platt fall kan man säja:-) Härliga bilder du visar.
Ha de/Pialotta

Fina bilder. Den första tolkar jag inte direkt som platt utan jycken ligger platt på marken.:-)
Ja, bloggen är inte allt här i livet. Jag lägger in hellre ett inlägg som är bra än dåligt. Jag följer allt eller inget principen med min blogg nu.
Hade.

Great (and cute) fulfillment of the theme!

Vilken skön stil.... helt slut och platt:)

Vilken härlig tolkning av det tema :) helt underbar att se:)
ha en bra dag

Haha. Fullt ös - medvetslös. Så har alltid mina hundar kört också. ;)

Vilken skön stil som betyder - låt mig hämta andan, kompis/Lis

Skicka en kommentar