Fototriss - F eller T

01 mars 2009
 
 
 Edit Post
F eller T är temat idag. Det fick bli fotografier med djur som har begynnelsebokstaven F: fluga, fisk och fjäril.

Tävling är det också, så jag önskar alla FotoTrissare lycka till.

Fluga
Fisk

Fler tolkningar av temat hittar du hos Fototriss
 
 
kommentarer: 36 Skicka en kommentar

Så fin triss, alla bilder är väldigt vackra, tycker kanske att fjärilen tilltalar mej mest på något sätt!
Ha det så bra!

annette

Guu så fin triss du har här. Jag säger bara att alla tre tilltalar mig. Vackra färger! Jag ser dig som en vinnare!
Kram där:-)
Artlover

Snygga triss. Väldigt färgranna figurer du fångat på de två nedersta bilderna. Och liknande färgskalor har de, fisken och fjärilen.

Hej på söndagskvällen.
Hoppas det är bra med dig.
Gillar din bild med flugan på prästkragen.
Kram Synne.

Vacker triss med extra vacker fjäril!
Take care! It's a jungle out there!
Kramis

Väldigt vackra alla 3, jag fastnade lite extra för fjärilen, snygg!

Mycket vacker triss! :)

Bilden på fjärilen blir min vinnare!

Ha en fin kväll och kika gärna in hos mig!

You nailed all of these, the depth is perfect and love all that color!

Otroligt vilka vackra färger du har på dina foton =)

Fina trissbilder. Fiskarna är mina favoriter.

Vackra bilder! Särskilt fiskarna gillar jag - man ser inte riktigt hur många de egentligen är med alla relfektioner. Kanse bara 1?

Jättevackra bilder alla tre, men fjärilar är jag väldans svag för.......så det blir min favorit!

Jättevackra foton. Gillar bilden med flugan på. jättesnyggt!!

Vilken fantastiskt vacker triss du bjuder på. Så mycket fina färger. Alla är favoriter. Eva

A great Tri-Colour Tio of shots, all unrelated yet all related, good one.

Såå vackert bidrag du har gjort. Riktigt fint. Ta fram fotogenlampan. Det är så fint med lite gamla saker.Inte skall den väl stå undangömd.

Riktigt läckra bilder! Stämde ju bra i färg med varandra också.

Färgstämd serie av bilder! Fisken ser ju för go ut! Den bilden blir min favorit!

Jättefin triss du med. Jag hade också tänkt fiskar, men så hittade jag den lilla fågelbilden.Snygga bilder alla tre! Kan inte välja nån särskild!

Jättefin tolkning. Fina färger och fint ljus. Och helt klart f-objekt. :)
Ha det gott.

Aha, små djur, ett tema i temat. Min favorit är fisk-bilden, tätt följd av flugan, för blommornas fina färger och så snyggt suddig den bakre är. Själva flugan kan jag dock inte se nåt vacker i ;-)

Tack, roligt att du gillar min får-fototriss. :-)
Ja får är söta och dessa går och betar varje sommar precis i närheten av där jag bor.

Vilka vackra bilder du har i din fototriss med härliga färger. :-)

Svårt att välja för alla tre är lika bra, men fjärilen på sista bilden blir ändå favoriten.

Jag var inne på fjärilar och fiskar ett tag jag med. Men sedan såg jag mina 3 får tagna vid ett och samma tillfälle och det underlättade letandet i bildarkivet. ;-)

Ha det så bra!
Hälsningar Anna

These photographs are beautiful and so colorful.

Snyggt! Gillar att det är så samstämda färger och mönster. Det ser genomtänkt ut! Fisken är ju väldigt dekorativ men jag har svårt att välja ut någon som är bättre än den andra.
Må så gott!

Beautiful color, beautiful subjects & beautiful photos!

Vilka söta fiskar! :-) Var hittar man såna fotoobjekt, tro? Fjärilen är också jättefin! Och trissen som helhet är hur mysig som helst. :-)

HEJ! Fina bilder!! Jag föll för fisken den såg så pussvänlig ut :-)
Jättefina färger!

Härliga färger på din triss.
Speciellt fjärilen blev jag glad av!
Ha det gott

Riktigt härlig triss du bjussar på!
Men som jag sagt förut så älskar jag vackra fjärilar!!!
Vackert lilli!!!!
=)

Vilken fint sammansatt triss du bjuder på! Flugor och fjärilar kanske jag skulle kunna bjuda på men knapaast fisk, inte en levande i alla fall. :) Bilden på fjärilen tycker jag bäst om, den fyller ut ytan så bra och fjärilen själv är vacker.

Åh, vilka underbara foton!
Fiskarna blir min favorit!

Wow, vilken fin kombination av de tre F:n. De paasar verkligen ihop färgmässigt och fotomässigt. Går inte att ta fel eller tänka fel när det gäller trissen heller. Fisken i akvariet var störtskön.

/Margareta G

VIlka härligt fina F-bilder! Somriga & färgglada! :-)

Verkligen fina bilder!
Jag gillade flugan bäst.
/Hälsar Mia

Skicka en kommentar