Vattensamling - tema 29 (17 av 365)

31 januari 2009
 
 
 Edit Post
Bodies of water - theme 29 (17 of 365)


En riktigt tråkig bild från promenaden förra söndagen, 25 januari, får illustrera temat vattensamling. Var är solen?

A really boring picture from the walk last Sunday, January 25, may illustrate the theme Bodies of water. Where is the sun?

Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009
 
 
kommentarer: 7 Skicka en kommentar

Speglingar på speglingar. Bra tolkning. Ja, man kan finna bra motiv hur än tråkigt det vara.
Förlåt förresten. Jag mår inte bra att göra någon illa:-(

Another beautiful image - love the reflections in the water - nicely done!

Precis samma tänkte jag lägga in förra veckan, men sedan tyckte mina bilder var sååååååååå tråkiga, så jag tänkte vänta till en solig dag.
Du fick ju till lite vackra speglingar som höjde den positiva känslan!

Ha en skön lördag!

Kram //annette

Hard to tell but looks like a flooded sports field, is it a lake?

I think its a brilliant idea for 'bodies of water'. I bet you are longing for summer though...

Vilken fin bild trots brist på solsken. Här skiner solen idag så nu ska jag ut och fota. :)
Ha det gott.

Kikar bara in för att kika om du har laggt ut något nytt =)
Solen hälsar på mig idag! Det var en ordentlig vattensamling! =)

Skicka en kommentar