Ordlös Onsdag - Wordless Wednesday

21 januari 2009
 
 
 Edit Post
Genom är temat i dagens Ordlös Onsdag. Denna vackra klockstapel syntes genom ett av fönstren i Wat Chalong.

Through is today's theme at Wordless Wednesday. This beautiful belltower was visible through one of the windows in Wat Chalong.


Andras tolkningar hos Akson och Wordless Wednesday
Others interpretations at Akson and Wordless Wednesday

 
 
kommentarer: 17 Skicka en kommentar

Wat Chalong...............Thailand. I like it! Har varit där och det är ju så vackert. Stooort också. Jätte fin bild i ditt arkiv också. Ha en bra onsdag :-)

You must have Loved Thailand, the shots are so pretty.

Åh, så vackert. Har aldrig varit i Thailand men någon gång ska jag nog komma dit.

Väldigt vacker bild! Tänk så mycket det finns......./Anette

Thailand, förstår jag. Dit vill jag också åka nån gång!

Vilka vackra färger och den där blå himlen längtar jag efter. Här har det snöat i två dagar och himlen är fortfarande grå. :)
Ha det gott.

Jättefin bild hos dig! Är det Thailand? tyckte mig känna igen.

Du får ha en skön Onsdag// Nettan

Gorgeous, Lilli! Perfect for your theme and love the way you framed the belltower!

Beautiful photograph. The colors are so vibrant and the photograph is so sharp. I like the way you framed it in.

Å...så underbart!!
Jag vill oxå resa i väg!
Jättefin bild!
=)

Underbart ser det ut att vara där klocktornet finns. Fint!

Härlig bild. det är underbart med blå himmel med moln på foton. Och vackra byggnader är underbart.

Vilken vacker klockstapel, och att döma av "krusidullerna" i överkant av bilden så är byggnaden som du befinner dig i minst lika vacker.

Hej igen. Nej tyvärr är det inte mina fönster på bilden. Men det är min systers så jag får ju sitta där inne då och då. Vad som inte syns på bilden är att vattnet från en vik ligger bara ca 8 m från fönstret.

Skicka en kommentar