TisdagsTema - Stora maskiner

13 januari 2009
 
 
 Edit Post
Ojsan, detta var inte lätt alls. Stora maskiner är ju inget jag brukar kasta mig över med kameran direkt. :) Men skam den som ger sig, efter lite rotande i bildarkivet hittade jag denna. Fotad med mobilkamera 22 maj 2008. Men det är ju inte vilken stor maskin som helst. Det är Svempas Scania Hot Rod Cab med 1000 hästar. :)

Är jag motorintresserad...? Nixpix, det är jag inte, men min man är det i lagom dos, som tur är.


Fler och säkert mycket bättre tolkningar av Stora maskiner finns hos TisdagsTema
 
 
kommentarer: 7 Skicka en kommentar

Snygg tolkning. 1000 hästar är inget att skämmas över. ;)
Ha det gott.

Hihi, den där har jag faktiskt sett IRL. Min man är i lastbilsbranschen, så man "tvingas" gå på en del mässor och sånt......Lite kul är det ju faktiskt, även om jag föredrar trädgårdsmässor! /Anette

Åh, han håller på och bygger värstingar än, Svempa!?! Minns hans lastbilar från slutet av 80-talet (får det nog ha varit?) - de var det enda som egentlgien intresserade mej när maken släpade med mej på tex ELMIA... :-)

Himla bra foto - det är inga dåliga kameror som finns i telefonerna nu för tiden! :-)

Den var inte bara stor, den var vacker också.

mvh Maria

Nä, jag är inte så inne för maskiner heller! Men oj då nu vaknade min man till liv - Det är ju Svempas, den där är läcker!! säger han =) Tycker bilden var fin i allafall!!

Skicka en kommentar