Fototriss - Frost

18 januari 2009
 
 
 Edit Post
Svärföräldrarna har varit här som vanligt på frukost och nu slappar vi lite innan vi ska till IKEA och köpa en byrå. Vi ska också till guldsmeden och beställa nya ringar till mig. Jag tappade både förlovnings- och vigselringen sista dagen vid sista doppet i havet på semestern i Thailand. Riktigt tråkigt! Men vi har ett bra försäkringsbolag och är skadefria sedan tidigare, så vi fått ihop en liten pott där. De nya ringarna kommer som tur är endast att kosta oss 300 kronor. :)

Idag har Fototriss Frost som tema. Eftersom det är dåligt med det här idag, blir det arkivbilder från den 2 november förra året.




Fler motiv ur 3 vinklar hittar ni hos Fototriss
 
 
kommentarer: 32 Skicka en kommentar

Åhh vilken vacker triss! Det första ensamma äpplet..underbart!

Härligt ljus på äpplet på marken. Den blir min favorit

Härligt frostiga bilder, men lövet vinner idag, det bara ligger där och väntar på att nån ska komma och fotografera, och då dök du upp :-) Tack för kommentaren. Eva
http://princexswe.wordpress.com/2009/01/18/dagens-fototriss-frost/

From such does life grow, always in life there is death and in death life, I dig it!

Kul med äpplen! Gillar de första bäst!

Så vackra färger! Och ändå förmedlar bilderna frost och kyla. Precis som det skulle vara i dagens tema!

Vilken otur med ringarna :(
Fast det var ju bra att ni får nya för endast trehundra kronor :))

Jag tycker om dina bilder på frosten, speciellt äpplet på grenen. Har för mig att du haft någon finfin bild på frost tidigare..?

Tack för att du fortfarande finns kvar hos mig förresten :D
Ja du vet, angående mitt inlägg för ett par dagar sen...

Kramkram!

Vilken vacker triss! Ditt första foto blir min favorit här hos dig...helt outstanding foto!
Ha en skön eftermiddag!
Kramis

Vilket frostigt löv du hade där, härliga bilder. Ha det bra

Så synd på ringarna men tur att det inte behövde kosta er så mycket. ;)
Jättefina bilder där den i mitten blir min favorit.
Ha en fin söndag.

Jättefina bilder! Har svårt att välja ut bara en bild - alla är ju fina!

Så tråkigt att du tappade dina ringar! Hoppas att du blir nöjd med dina nya!
Ha en fortsatt skön söndag!

Hej! tråkigt med ringarna.hoppas i allafall att ni hade en underbar vkistelse i Thailand.
fina fotografier.
Hej// Anna-Carin

Hej!

Lugna och fina frostbilder du bjuder på.

En fortsatt skön söndag önskar jag dej,

Solvarma Irene

http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

Lovley,Lilli Lovley!!!!!!
Ser ut som kanderat äpple =)

Äpplebilden var riktigt läcker.. min favorit helt klart. Tråkigt med ringarna.. får se till o hålla i mina när jag åker dit i februari.. ha det gott..Monica

Hej på dig vännen.
Skönt du får nya ringar.

Njuter för fullt av dina vackra bilder.
Klarar inte att välja en favorit. Så jag tar alla tre.
Kram Synne.

Fina foton. Min favorit blir lövet.
Hoppas att ni hade kul på IKEA
Ha en trevlig kväll

Vilka fina frostbilder. Trots att de är frostiga tycker jag att de inger värme tack vare mycket färg i dina bilder. Jag sitter här och njuter av dem:-)

Nej vad trist med ringarna. Skönt att det inte blir mycket pengar att lägga ut, men det handlar ju om mer än pengarna också så klart.

Tur att man tar bilder i tid och otid så att det finns ett litet lager till svåra tider ;-) som att det är tema frost när det är plusgrader ute. Fina bilder alla tre, lövet blir min favorit.

Just wanted to welcome you to the challenge and let you know that I linked to your site. I have enjoyed all of your images so far, and look forward to seeing more of your work!

Härliga varianter på temat med bara den där lite tunna frostytan och de klara färgerna under. Jag gillar nog mittbilden bäst.

2. bilden är bäst. Vacker ljus i bilden !

Fint ljus i dina frostbilder, och små frostnupna äpplen är alltid söta på bild! :-)

Här är det ingen frost idag heller, så jag får fortsätta skjuta upp mitt fototrissdeltagande...

Åh, vad TRÅKIGT med dina ringar!!! Men tur i oturen att det finns bra försäkringsbolag när sånt händer!

Ha en fin dag! :-)

Så vackert!!
Den första bilden gillar jag allra bäst :o)

Morrn

Den finaste bilden i din triss är
den med kastanjebladet.

Ha de bra
Hasswe

Chesney, glad to hear that you like my pictures and that you have linked to me. :)
Unfortunately, I find no link to you so I can not look at yours. If you visit here again, please leave me the address of your blog.

För dina kreativa och vackra bilder vecka efter vecka har du fått en utmärkelse på min blogg.

Även denna vecka har du gett frosten ett härligt ansikte.

/Avsändare Margareta G

För dina kreativa och vackra bilder vecka efter vecka har du fått en utmärkelse på min blogg.

Även denna vecka har du gett frosten ett härligt ansikte.

/Avsändare Margareta G

I've never been able to figure out what Fototriss is but have to say these are spectacular images. I hope you frame them and hang them on your wall!

I noticed your reply to Chesney above. She is Tammy whose blog is here:

http://tmcchesney.wordpress.com/

Skicka en kommentar