Tisdagstema - Vardagsliv

27 januari 2009
 
 
 Edit Post
Vardagsliv är temat idag. Efterdagens slit på jobbet och hemmets "måsten" när man kommer hem, slöar jag oftast i soffan med datorn i knät. Som nu. Det är en del av mitt vardagsliv. Och ett par som betyder mycket i mitt vardagsliv är dessa två.

Min Old Lady som är 13 år. Det börjar märkas att hon kommit upp lite i åren. Hon är inte fullt lika vig som tidigare, men still going strong. Älskar att busa och smyga på TokiTok.

TokiTok som är 3 år. Han är en riktig liten buse med glimten i ögat, snäll och lättlärd. Älskar också att busa och att träna in nya trix. Har stenkoll på var Old Lady ligger och smyger.

Fler tolkningar hittar du hos Tisdagstema

 
 
kommentarer: 14 Skicka en kommentar

Vilkas sötisar!!! Djur sätter guldkant på vardagen! Kram Kikan

Don't know why but I thought swedish dogs would be Huskies or Wolves, and the cats to be snow peopards. These are much cuter though.

Tokitok liknar min Elsa som är jack russel/tax. En Nisse lika svart som din Old Lady har tidigare bott hos mej. Ha det gott!

what a cute puppy and kitty! They look like they could be best friends! very cute pictures!!

Mmmmmm....vilka sötnosar du har! Det är riktig guldkant på vardagen att umgås med djur *L*

Vilka sötnosar och att få ha en katt i 13 år är ju helt underbart med tanke på det liv de lever...

Det är klart att de sötnosarna hör till vardagen, lite guldkant sådär, men även matning och motion.

Vilka härliga kompisar du har!
Ha det gott!

Åh, så söta de är. Vilket läckert namn hunden har, hur fick han det? Visst tar de upp mycket tid våra fyrbenta vänner, men det man får tillbaka från dom gör allt värt det. ;)
Odiskad-skylten beställde jag från designtorget.se. Klicka på kökssaker så hittar du den längre ner på sidan. :)
Ha det gott.

Så söta de är.
Man får mycket glädje av sina fyrbenta vänner.
Och bilderna - jättemysiga och sådär somriga.
Ha en fin onsdag

Härliga bilder på dina kompisar! Önskar att jag kunde ha en hund själv...

Hej där!
Söta filurer! Ser att du var med i tisdagstemat oxå, missade dig. Men nu kikar jag in =)

Oj! Här var det många nya foton sen sist.
Vilka sötisar du har :) Roligt att vovven heter TokiTok, det brukar jag säga för att busa upp mina "råttor" här hemma :)

Hoppas allt är bra.

Kram

so cute! I have a soft spot for black cats as they remind me of one I had for many years.

Skicka en kommentar