Fototriss - Ett motiv ur 3 vinklar

11 januari 2009
 
 
 Edit Post
Söndag igen, och allt är som vanligt. Svärföräldrarna har varit här på frukost och sedan kom F med Blondinen på besök.

Som ni kanske märker har jag bytt blogg och börjar känna mig rätt så nöjd med den här. Lite småfix bara innan den blir helt som jag vill. Och så förstås omregistreringar på olika sajter... men det får bli lite senare. :) Jag har i alla fall börjat flytta över inlägg från Metrobloggen hit, trist bara att jag inte får över alla kommentarer också. Tröttnade på Metro för att den lite för ofta har strulat, mest pga. serverproblem tror jag. Men nu är det nytt år, semestern är över och det är bara att ta nya tag. :)

Fototriss denna söndag har som tema Ett motiv ur 3 vinklar.





Fler motiv ur 3 vinklar hittar ni hos Fototriss
 
 
kommentarer: 33 Skicka en kommentar

Vilken härlig bild...en sån har jag haft som hette Erik. :-) / ha en bra dag

Ja, jag kände inte igen mej;) Det blir nog bra, men det är ju mycket jobb innan man får det som man vill!
Sköna bilder på trissen, tredje bilden blev min favorit!

annette

När jag var liten och bodde i Afrika brukade min syster och jag ha tävlingar med de där krabaterna...
Kul motiv!

Wow, vilka fina bilder! Den i mitten blir min favorit. :)
Ha en fin söndag
.

Får en riktig sommarlängtan när jag ser bilderna, att få gå på en varm strand.. Svårt att välja en favorit men det lutar åt den första..

Vilka bilder!
Snacka om att bära med sig sin kåk!
Snäckan är väldigt vacker också, fast jag skulle nog vilka ha den utan innehåll!

Hej! :)

Väldigt snyggt foto.

Ja jag har märkt när jag gått in på Metrobloggen för att kolla hos någon, att det har varit en del problem.

Skön söndag önskar jag dej

Kram Irene 8)

Vackra bilder! Man känner värmen mot sanden!

Hej! Gör ett nytt försök att kommentera...blir det två så blev det nåt knas! Hann se en röd text innan jag klickade vidare...
Härligt motiv du har i trissen! Läser att du varit på semester...suck!
Hm, vet att det inte syns på bild men hunden är en hon och heter Ditte...ful som stryk men ack så go!
Kramen!
Ragnvi

Vilken läcker "skapelse". Vad är det? Jag har inte bytt blogg, men skaffat mig en till! Lite pyssel innan man får ordning på allt. /Anette

Jättehärliga bilder. Dom gillar jag!
Snygg blogg du har satt ihop.

Skön känsla av sommar, sol och hav i dina bilder

Väldigt vackra bilder! Men Huh! Den är ju levande ju! Har bara mött skalen ;)
Kramis

Riktigt läckra bilder! Gillar verkligen. KRAMEN!

Hej! fint fotografi.
Önskar dig en trevlig söndag // Anna-Carin

Spännande att följa det lilla "krypet"! Jättefina bilder.
Ha en skön kväll!
Ps Visst minns man när man satt där i gungan,L!

Hej!

Först vill jag berömma dig för den snygga layout du valt till din nya blogg! Förstår att du haft mycket jobb med det!

Sen vill jag klar berömma dina fina bildder i veckans fototriss! Snyggt! Speciellt för mig som är galen i djur o natur!

HA det gott/Eva

Det är kul att se på andras fototrissbidrag. Fina studier. Jag har också anmält mig till 365 dagar foto. Men jag vet inte hur man lägger till den förbaskade bannern på sin blogg.
Ha en bra kväll.

Hej på dig!
Vad kul att du är tillbaka!!!
Och vad fin blogg!
Älskar dina bilder,så härliga!
Kul att du gått med i 365 då skrives vi framöver!
Kramizz =)

En eremitkräfta i sitt skal. Så fin triss/Boel

En riktigt supersnygg fototriss! Jättevacker snäcka.

Snyggt och läckert - lite rysningar där i slutet också. Trots det tror jag att sista bilden ändå är den jag tittar längst på.

/Avsändare Margareta G

Å vilka klara fina bilder. Eremitkräfta i sig är jag dock inte så förtjust i ;-). Mittenbilden var super.

Aha, så det var därför jag trodde jag kommit fel.
Läcker blogg har du fått till ialla fall.

Ingen dålig triss heller.
Vacker snäcka och envis kräfta.
Väljer nog sista bilden som favorit ialla fall.
Ha det gott denna blåsiga måndag.
Synne.

Vilken häftig en. Min favorit blir andra fotot.
Ha en bra dag

Tycker mest om 2. foton. Där liksom ögonen syns. Den är nog en spännande djur. Ser lite annorlunda ut ur olika vinkel.

Morrn

Barfota på stranden.........
1:an ser farligast ut och är den bästa,
tycker i allafall jag.
Ha de bra
Hasse

WOW WOW så läckra bilder! Vilken underbart ljus i bilderna! Grymma! Min favorit blir det första fotot! Ha det bäst!

Vackra bilder! De är roliga att sitta och titta på dem där :o)

Fascinerande litet djur. Och så fiffigt att ha huset med sig dit man går. :-)

Skicka en kommentar