Grunge - tema 134 (21 av 365)

13 februari 2009
 
 
 Edit Post
Grunge - theme 134 (21 of 365)

Grunge? Skitigt, punk, rock, alternativt, Nirvana och Perl Jam. Tja, så här blev mitt bidrag till temat Grunge.

Grunge? Dirty, punk, rock, alternative, Nirvana and Perl Jam. Well, here is my contribution to the theme Grunge.


Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009
 
 
kommentarer: 10 Skicka en kommentar

What a cool composition - this is really good - love all of the effects!!

I like this a lot! The colors and textures are beautifully blended. Very nice.

Just det temat har jag funderat mycket på hur kah skall lösa, men nu fick jag i alla fall en liten tanke om hur jag skall lösa det.
Gillar Din bild väldigt mycket!

Ha en skön kväll!

annette

Det blev snyggt och grungit!
Var och en gör på sitt sätt för att få till det och ditt gillade jag!

akson

Well done! I like the colors and textures you used...

Ny fotouppgift inför helgen publiceras imorgon fredag.
Välkommen att deltaga.

Vilken härlig bild! Faktiskt grunge, gillar färgerna, en ljuvlig blanding...

Tolkningen lite annorlunda, men fin. Må gott.

Annorlunda men kul!!
Tycker det är så spännande att se andras tolkningar när man är så fast vid sina egna =)

Skicka en kommentar