Ordlös Onsdag - Wordless Wednesday

04 februari 2009
 
 
 Edit Post
Skuggor är dagens tema. Här är en bild från Egyptiska öknen hösten 2007.

Shadows are today's theme. Here is a picture from the Egyptian desert in autumn 2007.


Andras tolkningar hos Akson och Wordless Wednesday
Others interpretations at Akson and Wordless Wednesday
 
 
kommentarer: 19 Skicka en kommentar

Läcker skuggbild, tagen där jag kan tro att det var varmt ;) Ha´de gott!

Läcker bild! Kan tänka mig att man hade behövt lite trädskuggor i den värmen....

Nästan så det ser lite spöklikt ut....snyggt...:o)

Ni är många... men var är kamelerna? ;) Skön bild!

Häftigt med alla skuggor! Ser varmt ut.
Ha det så gott// Nettan

Ser varmt ut, även om solen verkar vara på väg ner (eller är det upp?). Läckert foto. :-) Jag var inne på samma öken, men från Tunisien. Men valde en färsk, solen sken ju där ute...
Var detta en kö för att rida kamel?

cool skuggbild. En klunga folk ser det ut att vara, och varmt :-)

Wow, they all got really tall - really nice picture!

Aha en kamelkaravan. Läckert fotat.

Snyggt! Känns som jag sett en liknande för men bilder av den här sorten kan man inte ha för mycket av! Lovley!
=)

En sån bild har ju jag också - fast inte på den här datorn. Var väl därför jag inte tänkte på den...
När vi var i Egypten i januari 2008 var det inte så varmt - men skuggor blev det. Tack för att du påminde mig om en trevlig semester!
/Helen

Härlig bild. Det är läckert när man sänker kameran ibland...

Härlig bild...jag tänkte först på utomjordingar :-) / ha det gott

Skicka en kommentar