Fototriss - Så här ser det ut där jag är idag, del 2

01 februari 2009
 
 
 Edit Post
Fototriss idag har temat Så här ser det ut där jag är idag, del 2. Del 1 var den 9 november förra året. Kul att se årstidsväxlingarna i naturen. :)
Tog med kameran på promenaden med jycken idag, för det ska ju vara dagsfärska bilder.




Är ni nyfikna på mina bilder från del 1 så hittar ni dem på min gamla blogg

Fler tolkningar av dagens tema hittar ni hos Fototriss
 
 
kommentarer: 23 Skicka en kommentar

Riktigt frostiga vinterbilder. Bild två blir min favorit.

Vackra vinterbilder, fridfulla och mjuka.

/Caroline

Fina vinterbilder hos dig. Det vilar fridfullhet i dem.
Kul att du gillade mina akvareller. Jag känner mig tillfreds med mig själv nu efter ha förlåtit dig.
Hade bra!

vilka vackra bilder...den sista blir min favorit!
Ha en bra kväll & Take care!

Vackra bilder alla tre men ska jag välja en så blir det bild nummer ett! Gillar hur trädet ramar in motivet.

Valugnt och fridfullt det ser ut på dina bilder. Men är det inte kallt?

Verkligen vackra bilder, lite lika mina men du har fått betydligt bättre stuns i dina. Mina bara försvann på något sätt i det gråa och trista....

Sköna bilder. Favoriten blir den första men de andra kommer inte långt efter.

Å vad fina!!
Fastnade för tvåan nä trean, eller tvåan ärsh fastnade för båda!!!
=)

No2 får nog kliva högst upp på pallen, bra avbrytning bryggan och vassen som reser sig upp i blickfånget :-)

Svar: Kaltt det var det, men det ser det ut att vara hos dig också :) Favoriten blir bild nummer 2

oj, vad vackert det var hos dig idag. Var och en är vacker på sitt sätt.

Hej.
Alla dina tre bilder är fina.
Men nummer tre bli min favorit.
Synne.

Jättefina bilder! Bara solen som saknas.......

Riktigt fina stämningsbilder från dagen. Man undrar lite vad männsikorna man ser där ute på isen gör. Åker skridsko?

Såå jättefina bilder alla tre! Mittenbilden med bryggan ser så fridfull ut. Bara att vänta på sommaren o få sitta där o njuta!

Sååå vackra bilder. Kan inte välja en favorit. Kanske den i mitten då. ;)
Ha det gott.

Vackert vackert vad annat kan man säga / ha en bra dag

Så du tog också en promenad... Ditt andra foto väljer jag. Ser trevligt ut med vassen och bryggan med bänkar. Kan ana att det är ett härligt fikaställe på sommarhalvåret ;-)
Märker att många deltar i den där stora Fotoutmaningen, så även du. Har kikat runt lite. Fina bilder :-)

Din andra bild fint komponerad och ser härligt ut. Vore kul att veta hur det ser ut där på sommaren. Längtar dit o till att springa ut på en träbrygga och hoppa iiii.

Skicka en kommentar