Monochrome Maniacs

16 februari 2009
 
 
 Edit Post
A 13 year old Lady who has chosen live with me since she was 2 ½ years.


For more monochrome photos visit Monochrome Maniacs
 
 
kommentarer: 6 Skicka en kommentar

You mean she has allowed you to serve as her maid for that length of time, I miss my Darcy whom I used to attend until her got unwell, great character.

Oh and what a beautiful lady! those eyes are stunning!

Black cats are supposed to be good luck....
But what a beauty, Awwwwwwwww.

va bra att du tog emot henne då när hon ville vara hos dig :)

Hej och tusen tack för ditt svar i min blogg:D
ang hackspätten på bilden är det hanen som har en röd fläck bak i huvudet ..honan är helt svart där :)
jag visste inte det fören jag råkade läsa det i en fågelbok när jag skulle kolla vad en fågel jag hade tagit kort på hette:)

Skicka en kommentar