Soluppgång - tema 310 (9 av 365)

17 januari 2009
 
 
 Edit Post
Sunrise - theme 310 (9 of 365)


Denna vackra soluppgång fick vi njuta av på morgonen den 11 januari.

This beautiful sunrise, we enjoyed in the morning of January 11.

Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009

 
 
kommentarer: 16 Skicka en kommentar

Så vackra färger på himlen. Solens upp och nedgångar är verkligen tacksamma fotoobjekt. :)
Jättefin bild.
Ha en fin lördag.

Tack för din kommentar på fredagsfärger. Du har jätte många fina bilder! Läste ditt inlägg om hund adoption, jag blir verkligen upprörd av att det kan fungera som det gör. Skulle vilja rädda alla djur från sådana hemska människor! Usch. Aja, ha en fin fortsättning på helgen! //Anna

That is just so lovely! The colors are incredible...

What a beautiful sky! A good way to start a day!

Uj, vilka färger. Alla på en gång! Härligt.

Gorgeous photograph. the colors are breathtaking.

Så otroligt vackert, har varit en del sådana, soluppgångar/nedgångar nu när det varit lite kallt!

Kramen //annette

Very beautiful! I like that you photographed it through the trees.

Ojojojojoj vilka färger!!! Shit (sorry) vad fint!!! Alltså, jag måste verkligen ta och försöka fota en soluppgång, det har jag aldrig gjort.

Tack för infon om Blogger-mallarna, där ska jag kika. Jag tror nog att jag kan fixa till mallen, jag har nyss läst en helt underbar bok :-) om HTML och CSS så nu kan jag massor ;-) Fast min Fotobunten-blogg ändrade jag massor i utan att kunna… och det gick bra. Men skriv gärna tips i bloggen, jag suger åt mig allt jag kan överallt :-)) Kanske är det nåt jag inte läst än.

Mmm nog förstår jag att ni njöt i fulla drag!
Tur du delar med dej,L
Ha en skön helg!

Ojojojojoj vilka färger!!! Shit (sorry) vad fint!!! Alltså, jag måste verkligen ta och försöka fota en soluppgång, det har jag aldrig gjort.

Tack för infon om Blogger-mallarna, där ska jag kika. Jag tror nog att jag kan fixa till mallen, jag har nyss läst en helt underbar bok :-) om HTML och CSS så nu kan jag massor ;-) Fast min Fotobunten-blogg ändrade jag massor i utan att kunna… och det gick bra. Men skriv gärna tips i bloggen om du har tid och lust, jag suger åt mig allt jag kan överallt :-)) Kanske är det nåt jag inte läst än.

(Kanske kommer det här in dubbelt...? Jag skrev in det tidigare i kväll men det kom inte in och syns inte än så gör jag om det).

what a stunning photograph...colours are so vivid! nice work!

Donna

En verkligen vacker bild på en soluppgång. Härliga färger så man nästan smälter när man ser på den.

Verkligen vackert! Det är så fint med himlen i dessa färger!
=)

Skicka en kommentar