FredagsFärger - Gul och Blå

16 januari 2009
 
 
 Edit Post
FredagsFärger denna vecka har tema Gul och Blå. Bilden är från vår sista dag på semestern i Thailand. De hade väldigt många vackra blomsterarrangemang på hotellt och orkidéer förstås. :)


Fler tolkningar av Gul och Blå finns hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 24 Skicka en kommentar

Interesting colour usage and very pleasing on the eye.

Vilken vacker blomma! Undrade först, men sen såg jag att det var från Thailand. /Anette

Åh så fin. Där nere finns väl alla möjligheter att hitta underbara färgkombinationer och vackra blommor. Jättehärligt.

Måste använda en svordom ... F_N vad snyggt foto!!!

Må så gott/Eva

Jag had massa gula blommor men ingen so jag fotat som dig med den blå himlen bakom, konstigt egentligen. Bra att du lyckades.

En annan fråga hur har du lyckats längst upp att få till olika sidor?
Jag har också gått med i 365 utmaningen men jag vill få det lite mer strukturerat så att man lättare ser.

MB

Du har fått fram de klara färgerna bra!

Oh vad läckert blomman svävar med den vackert blå himlen i bakgrunden. Jättefin bild.
Ha det gott i helgen!

Ja dom är så fina orkideer :)
Har själv en sån gul hemma i köksfönstret som jag fick från Gubbens mamma, den blommar än - fyra månader senare.
Men jag gissar att dom växer vilt i Thailand..?

Ha en trevlig helg!

Kramen

Vackert med de blekgula blommorna mot den blå himlen.

Vackert foto med underbara färger och ljus. :)
Jättefint.
Ha en härlig fredag.

Stunning! (and aren't those the colors of the Swedish flag?)

Ja, det är trist när inlägg försvinner i tomma intet bara sådär. Speciellt om man har skrivit ett långt ett. Händer inte alltför ofta, men när det händer, så blir man lite ledsen i ögat och kopierar inläggen. Sen efter ett tag när man slutat kopiera, så händer det igen. Jippi... Haha. Lycka till på din nya bloggadress.

En superbild! Min absoluta favorit i veckans Fredagsfärger! Underbar bild, färger och så natur.

Men vad är det här för cool ny blogg då, en Blogspot som är som en riktig websida med meny och undersidor o grejer. Template "Adelia", den har inte jag att välja på. Är det lätt att få till det här, får man allt med mallen eller har du fixat en massa själv? Var får man tag på mallen? Jag är ju sugen på att ha en riktig websida och det här skulle ju kunna vara ett alternativ, fast inte om den generellt är bäst för IE7 och det inte bara är just din blogg som är det, för jag har IE6 så det vore ju knasigt :-)

Welcome to the challenge. Your photography is fabulous!!

Hur snyggt blev inte det där!? :-) Underbart vacker gul exotisk orkidé mot en härligt blå thailändsk himmel... Mmmmm! :-)

Den är ju klockren. Orkideer är så vackra. Eva
http://princexswe.wordpress.com/2009/01/16/fredagsfarger-bla-gul/

Vilka fina färger och vilka fina blommor! Lite andra färger än här i gråa Svedala! :)

Skicka en kommentar