Tisdagstema - Spår

03 mars 2009
 
 
 Edit Post
Spår är dagens Tisdagstema. Jag kan säga att det var kallt. ;)

track, spår
Fler bidrag hittar du hos TisdagsTema
 
 
kommentarer: 23 Skicka en kommentar

Ja säkert att det var kallt, du var modig du. Fin bild av ditt avtryck. Mvh Marie

Hihi, snacka om att offra sig för konsten! Snyggt och galet! /Anette

Brrrr, det kan jag verkligen förstå!! Fina fotspår var det då allt.
Ibland får man lida pin om ens bild ska bli fin =)

Barefoot in the cold, we don't have strange people like that here in Sunny Australia, Thank Heavens.

Prata om att offra sig för en bra tisdagstemabild. ;)

Vilken underbart foto! En stor eloge till dig som stoppade dina fötter i det kalla, för att bjuda på den här fina bilden :) Ha en fin dag/E-L

Vilken härlig bild, och vilka spår...
Kramen.

Amendu...har du varit ute och promenerat i snön??? Hi hi!

Du menar inte du satte dina nakna fötter ute där i isig snö.. Verkligen friskt vågat.. men du fick ett galant foto som tack för mödan:-)

Absolut veckans bästa i mina ögon :-)
Vad gör man inte för konsten, hi, hi.

Hjälp!! Men vad gör man inte för konsten som sagt var ;)
Det blev en underbar bild!

Ha en fin tisdag och kika gärna in hos mig.

Det var det bästa spåret i dag! Skulle tro att det var kallt, hoppas du är varm om fötterna nu!

ha ha ha .. ja det kan jag tro:)
Gick du verkligen ut barfotat och gjorde dessa spår:D

Oups vad kallt det såg ut! Coolt foto - & vad gör man inte för fotokonsten ;-)! Ha det så bra!

Urfräckt!! Dina egna?? Mmm måste varit såååå isande kallt!! Må kanongott!

Fint foto men huva vad kallt det ser ut. Själv svalkar jag mina fötter i temat Ordlös onsdag:-)

Wow vilken cool bild (i dubbel bemärkelse...hihi) Påminner om min tisdagstema tolkning men mina spår är lite äldre :) Kram Kikan

I hope that you faked that! Very fun image.

Skicka en kommentar