FredagsFärger - Gul och Vit

20 mars 2009
 
 
 Edit Post
Gul och vit är det som gäller idag. Det fick bli en blomma från ett träd i Thailand.


Fler tolkningar hittar du hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 21 Skicka en kommentar

Fin bild....blomman ser nästan inte verklig ut. Färgerna stämmer perfekt.

You have changed your name to"systerfrangipani" I like it.

Den är verkligen vacker! Ha en fin helg i solskenet. /Anette

Det fick bli..
Den blomman är helt underbar:-)
ha de gott i Vårens tid.. jämning just idag:-)

Oj, så vacker! Ser nästan overklig ut. KRAMEN!

What a beautiful shot! The petals look like porcelain.

Fantastisk blomma! Säger som de andra att den ser nästan overklig ut. Men den är vacker och passar perfekt till temat. :)
Ha en fin dag.

En vacker orkide i fredagens färger. /Amanda

Verkligen en fin blomma och fint fotograferat

Det var verkligen en otrolig fin bild på blomman..jag funderar på att gå och köpa blommor och testa att ta kort på dom .. jag har fått sett så många vackra kort på blommor nu så jag har blivit lite sugen på att själv ta kort på dom
ha en bra dag

Vackert!
Tänk om vi hade haft såna träd här oxå.
Ha det så gott!

Vilken ljuvlig blomma! Så snyggt!!
Tänk, jag har inte ens hamnat i blommvärlden ännu...vi har ju knappt kommit till påsken:)

En orkide av nåt slag? Jättevacker! Jag skulle nog bara gå omkring o sucka över allt vackert om jag skulle åka till Thailand!

Vilken härlig bild! Blomman ser helt otrolig ut, nästan overklig, som porslin eller ...vet inte vad. Jätte fint.

You take the most fabulous flower photographs. This flower is gorgeous.

Skicka en kommentar