Grön - tema 129 (32 av 365)

31 mars 2009
 
 
 Edit Post
Green - theme 129 (32 of 365)



Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009
 
 
kommentarer: 12 Skicka en kommentar

Vilka läckra färger på alla blommorna!
Tack för kommentaren hos mig.
Vad kul med agilitykurs och vilken otur med tiden för Din del. Men, det är ju klart att gubbar ska ha lite roligt dom oxå.
Själv gick jag en grundkurs i agility för nåt år sen, men jag är alldeles för stel och långsam för den sporten. *S*
Synd, för det är verkligen roligt.
Jag kikar snart in igen, så ha det så gott tills dess!

Himla fina bilder på blommorna. Fint ljus i bilderna också.
Ha det gott.

These are really pretty flowers! I don' think I've seen any like them before. And you photographed them beautifully...

Gorgeous flowers! The focus and lighting are perfect.

Both good shots but I love the compactness of the bottom shot it seems so "complete".

Great lighting and wonderful details! You nailed these images!

Men WOW - är det blommans riktiga färg!? :-) Så himla LÄCKER!!!

Mmm, visst är det härligt att det äntligen är vår igen! Vi hade i och för sej snö ett par dagar i förra veckan, men så fort det kommer några soliga och varma dagar så glömmer man bort det! Hoppas våren sätter fart på allvar hos dej också inom de närmaste dagarna!

Ha det toppenfint! :-)

Your photos of flowers are beautiful!!

Härligt med grönt igen. Jättebra motiv till temat. Jättefina. Jo, nu kom jag av mig. Ja, jag kan också känna mig stressad av bloggen ibland. Du är inte ensam på den punkten. Det är bättre att levera något bra till den (som du har gjort här) än att det kommer en massa skräp till bloggen.
Hade bra och trevlig helg på dig:-)

Vilken fantastisk färg på blomman limegrön, eller vad jag nu ska kalla färgen. Ett fint foto. /Amanda

Skicka en kommentar