Vilken dag!

17 september 2008
 
 
 Edit Post
Ganska nyss hemkommen, har bara käkat sushi innan jag loggade in här. Kan säga att det hänt grejer idag. Kajsa Kavat är på bättringsvägen. Hon har ätit mat idag och fått behålla den. Så himla skönt! Nu är det bara att hoppas och se tiden an någon dag. Veterinären hade sagt att hon kanske får komma hem till Mor och R på fredag redan. :)

Chefen har sagt upp sig, jag slipper åka på tjänsteresa nästa vecka och chefens chef har klivit in istället för chefen. Jag har ju haft det på känn så länge att något skulle hända. Allt har varit så knepigt i minst ett halvt år på jobbet. Och nu har det hänt. Vet inte vad jag ska tycka om det hela ännu. Någonstans är det ju så att man vet vad man har men inte vad man får. Visst det är spännande också. Få se, få se vad som händer.

Hund och Man har varit på agility ikväll. Jag trodde på förmiddagen idag att jag skulle kunna smita iväg tidigare från jobbet och kunna vara med från början på kursen. Men så blev det ju inte. Det blev ju istället ett mindre kaos och jag var tvungen att vara kvar längre än vanligt. Men MinMan och Hund hade kul. Hund är så duktig och har lärt sig alla hindren redan. Han är så lättlärd. Måste säga att MinMan är duktig handler han också. :)

 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar