Det finns måndagar och det finns måndagar

15 september 2008
 
 
 Edit Post
Måndagsrapport. Idag har det varit en seg dag på jobbet. Är så trött nu ikväll så jag orkar nästan inte skriva något. En rolig grej hände, jag svarade i telefonen och det var en tjej som frågade efter min chef. Hon var inte där så jag sa’ att jag kunde ta ett meddelande och tjejen säger:
- Jag ringer från *biip* och vill prata med Chefen om en tjänst hon visat intresse för.
Jag spetsade öronen lite extra och frågade om, ursäktade mig som om jag inte hört vad hon sade. Jo, jag hade hört rätt!
Mina misstankar besannades. Jag har en längre tid misstänkt att hon är på jakt efter annat jobb, hon beter sig så konstigt. Så var det med det. Få se hur det blir. Jag har inte frågat henne om samtalet idag och jag tror jag ska låta bli.

Kajsa Kavat är kvar i Uppsala och hon är väldigt sjuk. Bara att hålla tummarna att hon klara sig. De skulle röntga henne ikväll och om de hittade något skulle de ringa. De har inte ringt ännu. Mor har lovat att ringa så fort det blir någon förändring. Så himla jobbigt! Stackars Mor och R. De har ju nyligen förlorat en hund.

MinMan o Hund var på agilitykurs idag. Den börjar 17 och jag jobbar till dess så jag kommer att komma när det nästan är slut varje gång. Trist! Men MinMan o Hund får ha roligt iaf. :)

Orkar inte skriva mer nu. Skyller på att det är måndag. God kväll på er i stugorna där ute.
 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar