Bärbar

04 september 2008
 
 
 Edit Post
Jag har bestämt mig för att köpa en alldeles egen bärbar dator för en del av pengarna jag fick av farmor. Men... det är så svårt! Jag kan ju inte riktigt det här med vad datorer ska innehålla. Jag vet att jag vill ha en som är lätt med 13-14 tums skärm. Jag vill också ha Windows XP Professional i den, helst inte Vista alls. Inbyggt modem vore inte så tokigt att ha kanske när man är på resande fot. Men sedan då?

Kanske finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med tips? :)

Jag ska använda den till att:
  • Surfa, skriva, e-post
  • Titta på film
  • Fotoredigering
Snälla, hjälp mig med tips på märken, prestanda, vad jag ska tänka på osv. Det handlar ju om ganska mycket pengar så jag vill att det ska bli så rätt som möjligt.

Tack på förhand! :)
 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar