Kände på mig imorse att...

13 september 2008
 
 
 Edit Post
...det skulle bli en bra dag idag. Och det blev det. Det har inte hänt något speciellt så där, men jag känner mig nöjd med dagen.

LilleBror och YngsteSonen var som vanligt på loppis. Han fick in mer den här lördagen än någon tidigare lördag på det här stället. SuperBra! Det är inte så långt att åka till loppisen sedan de bytte ställe och sakerna som ínte blev sålda kan vara kvar till nästa helg. Detta innebär att de kan sova längre på lördagmorgnarna och det är inte lika mycket slit med alla pryttlar och grejer. :)

Jag är så himla glad att vi har fått så fin kontakt igen jag och min LilleBror. Hans barn är helt underbara och vi chattar lite på MSN ibland på kvällarna. Jättekul!

MinMan har gnott och grejat i hallen mest hela dagen. Vi har haft besök av Hunds kusin Wilma med Husse och var ute och lattjade på tomten en stund. Jag har dammsugit slipdamm m.m. i hallen, vi har varit och handlat hörnskydd, spackel och bottningslister. Ja, vi handlade käk också. Ikväll blir det lövbiff med pommes frites och ädelostsås. Ska bli gott! Börjar bli dags att göra iordning maten nu ser jag. Bäst att göra det då! :)

På återhörande!
 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar