Ny dag

20 augusti 2008
 
 
 Edit Post
Så var det ytterligare en ny dag. Konstigt hur fort man kommer in i rutinerna efter semestern. Det är iofs andra veckan jag jobbar, men ändå. Nu sitter jag här vid datorn som vanligt igen på morgnarna, läser tidningar och dricker mitt kaffe.

Måste berätta att i måndags fick jag in ganska saftigt mycket pengar på mitt konto. Farmor bestämde att jag och LilleBror skulle få vår del av arvet efter henne nu. Så himla bra! Det känns så bra att få tacka henne medans hon finns kvar, inte vänta på den sorgliga dagen när hon inte finns längre. Hon bestämde så här pga. att LilleBror är i stort behov av ekonomisk hjälp. Han har nämligen hamnat i LyxFällan. Han har också planerat att ta sitt liv, men lyckades inte. Är så otroligt glad över att han inte gjorde det. Är så glad över att vi har kontakt igen, efter år av väldigt, väldigt sparsam kontakt. Älskar dig LilleBror! :)
 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar