Ordlös Onsdag - Sport

08 april 2009
 
 
 Edit Post
Min man fyller år idag och han får äran att gästblogga. Rally är hans stora passion och han förärar oss med ett foto från Midnattssolsrallyt 2008:

"Matuppehåll i Brevens bruk MSR 2008. Startnummer 169, Magnus Wigren, med kartläsare Torbjörn Henrysson, Arlövs MK. Ekipaget hamnade på en 18 plats totalt med denna Porsche 911."


Andras tolkningar finns hos Akson
 
 
kommentarer: 15 Skicka en kommentar

Kan tänka mig att de var vackert där i Brevens...
Midsommarafton är något alldeles speciellt där.
Och bilen den är en riktig höjdare!

Häftigt med bilsport. Fartfyllt och dammigt :-)

Kul att se en till rallybil! Rally är ett stort intresse hemma hos oss också!
/ Johanna

Sådant där verkar kul tycker jag. Men tyvärr kan man ju inte hålla på med allt.

Great shot of a race car! I'm a NASCAR fan (stock racing). The cars are so colorful in photos.

En gång har jag varit ute och sett rally live. Det var bara att kasta sig längre upp för slänten, för fort gick det. /Amanda

Happy Birthday to your husband - hope it is happy!! What a great image - and what a great race car!

Grattis till mannen! Läcker bil!

m sport är nog inget jag håller på med om inte foto promenader räknas in förstås:)
men titta på sport det kan jag :) jag älskar att titta på fri idrott och även ishockey ..när Sverige är med :)
ha en bra dag

Den bilen skulle jag gärna vilja ha *ler*.

Önskar dig en fin påsk

strömma

Jättebra tolkning! Vi är nog många som hade bilder på fotboll så det var kul att få se nåt annat. :)
Ha det gott.

En Porsche skulle jag gärna köra rally med också...
Har fina rallyvägar runt omkring mig. Dvs det BRUKAR köras rally där!

Hej igen. Jag har lagt in en påskhälsning till alla fotointresserade bloggare som besökt min sida. /Amanda

Very colorful race car. Beautiful photograph.

Skicka en kommentar