Fototriss - Prickigt

05 april 2009
 
 
 Edit Post
Grått och trist väder idag med lite regn. Tog med kameran på promenaden men hittade inget prickigt att fotografera. Så jag rotade i arkivet, igen...




Fler tolkningar av temat hittar du hos Fototriss
 
 
kommentarer: 21 Skicka en kommentar

Vilken tur att du inte hittade något på din promenad . för då hade vi gått mista av dessa vackra bilder:)
ha en försatt bra dag:)

Tjusiga bilder! Fjärilen gillar jag skarpt!! :)
Kramen, Maria

Underbart vackra foton och den med getingarna fastnade jag för direkt:-)

Jättevackra bilder alla tre!
Ha en skön eftermiddag!

Underbara bilder! Den sista blir dock favoriten.

Det finns så mycket vackert och prickigt i vår natur. Helt ljuvliga bilder!
Ettan får min röst.
Ha de gott/ Bobo

Så fina bilder! Blommorna i mitten röstar jag på!

Fina naturbilder, du har bjudit oss på i dagens prickiga triss. /Amanda

Helt underbara bilder med vackert återgivna prickar!

Jättefina bilder du bjuder på. Du visar upp något som jag gillar.
Hade fint:-)

These are all so clear and detailed! Beautiful pictures!

Min favorit är den sista bilden. Mååånga prickar :-) fin fjäril och snygg bild.

Underbar triss. Jag gillar främst den sista med fjärilen. Sååå vackert.
Ha det gott.

Without translating I'm guessing Interrelation between insects and plant is the theme, and these are three great shots.

These gorgeous photos show the beauty of nature up close. Lovely!

Snygga studier från naturens prickiga palett som du visar.

Härliga bidrag... Sista blir min favorit...

Skicka en kommentar