FredagsFärger - Röd och Vit

03 april 2009
 
 
 Edit Post
Tjoho! Äntligen fredag! Helg igen och jag hoppas på härligt vårväder. :)
Temat är Röd och Vit. Rotade i arkivet och hittade detta foto. Konstigt ibland vad man fotar för något, men jag känner mig ganska nöjd med att det inte blev den hibiskusblomma jag tänkte från början. Kan bli lite väl blommigt ibland, kul med ett annat motiv.



Fler tolkningar hittar du hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 17 Skicka en kommentar

Kul tolkning. Visst är det så att det blir mycket blommor, jag har tusentals på mitt foto.

More evidence of the WoW tie in, great clarity and crispness on the shot, must be a brand new deck of cards too. Nice.

Ja ibland säger min ma till mig "vad ska du fota det där för, det är väl ingenting att ha på bild", men tji vad han kan få. För visst är det så att ibland har man en himla bra nytta av sina bilder ;-) Fin är hon, och bra att ha på handen, hjärter dam. Ha en fin fredag.

Kul bild och en bra tolkning till temat. Hade fint i helgen:-)

Rolig och annorlunda tolkning. :)
Ha en fin fredag.

The clarity and details in this is awesome and what a perfect composition! You nailed the theme!

Ja spelkort är ju ofta röda och vita om det inte är spader eller klöver. Tänkte jag inte på, fint fotad dam dä.

Smart tolkning! Den damen får påhälsning av oss här hemma varje dag. Här spelas det så det ryker om det... nästan! =)

Det var verkligen en rolig tolkning av det tema .. jag hade aldrig i livet kommit på det . jätte häftigt:)
ja visst är det otroligt vad man kan hitta på att fota ibland ..men man ser .det kommer ju till nytta :)
ha en bra kväll

Klockrent och så snyggt.... Supertolkning:)

The Queen of Hearts still making tarts
and I not making hay -
O I loved too much and by such and such
is happiness thrown away.

Skrivet av Patrick Kavanagh
(On Raglan Road)
Tonsatt av Van Morrison

Lovely! Princess Di was the Queen of Hearts.

Härliga prickar!!!
Gillar din sista bild!!!
=)

Ojdå, nu blev det nog tokfel.
Men jag diggar din fredagsfärg som tusan!!!!
Och fototrissen, sista bilden är så fin, me like!!!
=)

Skicka en kommentar