Utmärkelse - tema 16 (29 av 365)

31 mars 2009
 
 
 Edit Post
Award - theme 16 (29 of 365)

Jag tror jag fick denna lilla statyett 1997. En utmärkelse för det arbete jag gjorde med en kommuns intranät. Kul att de blev nöjda och glada!

I think I got this little statuette in 1997. An award for the work I did with a municipality's intranet. Great that they were happy and satisfied!


Här hittar du fler bidrag till 365 Foton 2009
Here you find more contributions to 365 Photos in 2009
 
 
kommentarer: 4 Skicka en kommentar

What a cool award! So modern looking - love the way you presented it!

That is a really nice looking award. I like that you photographed it on a white background and the shadow looks cool...

This is a beautiful award and a beautiful photo.

Vilka kunskaper du har för att kunna ordna till ett intranät. Ingen glasskål, som kan gå sönder. Det var en annorlunda present. Om jag hade lite av dina datakunskaper skulle jag vara glad. Det måste ha varit roligt att få en utmärkelse. /Amanda

Skicka en kommentar