FredagsFärger - Brun och Vit

31 januari 2009
 
 
 Edit Post
FredagsFärger har som tema Brun och Vit denna gång. Tillåt mig presentera kusin Blondinen. Hon har stulit TokiToks favorit älg och väntar här förhoppningsfullt på att TokiTok ska komma och försöka ta älgen tillbaka. :)


Fler tolkningar hittar du hos FredagsFärger
 
 
kommentarer: 21 Skicka en kommentar

Nämen.......en sån liten sötnos! Och leksak har han/hon också :-)

Spänd uppmärksamhet hos den vita och lite slappare hos den bruna.

Vilken förväntan det finns hos den lilla söta hunden. Här pågår något, livet

Men guuud vilken alldeles underbar vovve! Hur go som helst! Tack för att du hälsade på hos mig! Milla

Men sicken sötnos du har på fotot, har själv hund med liknande päls så jag vet att den är mjukare än mjuk, särskilt när det är nytvättat. Pris för gulligaste foto tycker jag :o).

Ja, det är ju inte utan att man undrar vad som hände på nästa bild - om du nog tog fler i sammanhanget, vill säga!? Det tycks ju ha varit upplagt för spänning iallafall! :-D

Hihi, så söt! :) Hoppas att Tokitok inte är en Grand Danois eller liknande... ;)

Inte illa av en sådan liten plutt att nedlägga en älg. En söt bild är det i alla fall.
Och beträffande min kaffekopp, så är den faktiskt inte riktigt tom. Men jag hade väl fått koffeinbehovet stillat för stunden.

Så gulligt....fin bild....vi har en liknande älg och den slåss de om att få ha för den brölar. Du är så välkommen på Hamra fototema, för det är alltid kul om det blir fler som är med.

What an adorable puppy, who can't help to fall in love with this face (and his obvious affection towards his toy)!

Hihi, ja det där känner man igen! Min hund älskar att ta pinnar och retas sin lille kompis Ozzy med.

Så förväntansfull hon ser ut. Galet söt. :)

Söt bild och bra tolkning. Underbar bild på blommorna på Lensday.

Skicka en kommentar