Spindlar 14 juli 2009

14 juli 2009
 
 
 Edit Post

 
 
kommentarer: 9 Skicka en kommentar

Så fint du fångat spindeln i nätet. Fina bilder. :)
Ha en skön kväll.

Welcome back from your Moon Trip with the other WoW Systers, Lilli, Great shots of some more of your WoW Systers there. Love the Web.

Se där:) du har också fått fina kort på spindlar:)
Jag hade en jätte stor en bak om en sten på min baksida...så då åkte kameran fram och det blev tagit några kort på den ...sen tillkallade jag min man så han fick flytta bort den från tomten..vill gärna fota dom ..men de får inte bo för nära;)

Hej där!
Kul att se dig här igen. Fina bilder på dina spindlar. Macro antar jag. Du kan följa mig på Twitter om du vill.
Hade fint!:-)

Åh roligt att se nya bilder här! Coola spindlar!

Amazing macros! Maybe a bit to close for comfort for me~ Just beautiful!

Welcome back!! The photographs are fabulous and so detailed. Gorgeous spider web.

Du tar verkligen underbara foton!

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Skicka en kommentar