Oj, vad jag ligger efter...

03 december 2008
 
 
 Edit Post
Efter att ha varit jäkligt risig i förkylning sedan förra veckan, så känns det idag som att jag fått livet tillbaka. :)

Hade en rejäl svettattack inatt och det gjorde kanske susen. Men jag känner mig inte hundra ännu, så jag blir hemma idag också. Missade ett säkerligen superintressant seminarium på jobbet igår. Får väl höra av kollegorna vad de tycker om det senare. :)

Har inte orkat göra just något och blogga... ja, det har legat ganska långt ner på listan. Men jag har skaffat en ny blogg www.systerlilli.blogspot.com för att metrobloggen har strulat lite väl mycket tycker jag. Jag gillar verktyget och så, men servrarna... ja, de verkar vara en historia för sig. Metrobloggreparatörsmänniskorna ska ha en eloge, absolut, för det jobb de gör. De får säkert en hel massa skrot och skräp, men de gör ju hur som helst ett bra jobb. Synd bara att det inte går att lita på att bloggen ska fungera.

Ett tag framöver kommer jag att köra dubbelt, med samma inlägg i båda bloggarna. Så får vi se om jag blir kvar här eller flyttar så småning om. Alltså jag är ju ingen van bloggare egentligen, började ju så sent som i augusti i år, så jag är bara en glad amatör. Visst jag jobbar en del med webbplatser och så, men att blogga själv det är helt nytt. Men det är kul och jag vill ju att det ska fungera smärtfritt utan några större driftstopp. :)

Nu ska jag kolla igenom vilka fotoutmaningar jag missat under min sjukfrånvaro. Ha det gott så länge! :)
 
 
kommentarer Skicka en kommentar

Skicka en kommentar